Geforce Experience

بروزرسانی جدید Geforce Experience یک مشکل امنیتی جدی را رفع می‌کند

اگر دارنده یکی از کارت گرافیک‌های Geforce انویدیا هستید توصیه میکنیم همین حالا برنامه Geforce Experience خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. این نرم افزار انویدیا از یک حفره امنیتی با شدت بالا برخوردار بوده و کاربران را در معرض خطر قرار داده بوده است.

نرم افزار Geforce Experience به منظور آپدیت نگه داشتن درایورها و اعمال بهترین تنظیمات در بازی‌ها کاربرد دارد و خصوصا گیمرهایی که سیستم آنها مجهز به کارت گرافیک انویدیا است از این نرم افزار استفاده میکنند بنابراین تعداد آنها بسیار زیاد است. حال انویدیا یک بروزرسانی جدید برای این نرم افزار منتشر کرده که مشکل امنیتی مذکور را حل میکند. این حفره امنیتی با کد شناسایی CVE-2019-5702 این امکان را در اختیار هکرهای محلی قرار میدهد در زمان اجرای GameStream تداخلی را در وضعیت سرویس‌دهی سیستم ایجاد کنند و همچنین هر گونه نصبی که از طریق Geforce Experience نسخه ۳.۲۰.۲ صورت بگیرد میتواند اختیار کامل کنترل سیستم شما را به هکر بدهد.

البته برای این کار لازم است هکر دسترسی فیزیکی به سیستم کاربر داشته باشد و موضوع کنترل سیستم از راه دور منتفی است. انویدیا اعلام کرده است که این مشکل امنیتی اکنون پیچیدگی کمی دارد و این بدین معناست کاربران نیازی به انجام کار خاصی برای مقابله با هکرها و محافظت از سیستم خود ندارند و فقط کافیست این برنامه انویدیا را بر روی سیستم خود به آخرین نسخه بروزرسانی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *