مقایسه ۳ اپلیکیشن تماس تصویری

امروزه اپلیکیشن های مختلفی برای ارتباطی و تماس تصویری ساخته شده و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند ، و به خوبی جای خود را در میان کاربران باز کرده اند در این مطلب قصد داریم، بهترین اپلیکیشن تماس تصویری ، را معرفی و به اختصار مورد بررسی قرار دهیم. معمولاً کاربران بهترین‌ اپلیکیشن‌ها را به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خود انتخاب می‌کنند و به همین علت احتمالاً نام برخی از اپلیکیشن‌های نامبرده را شنیده و یا حتی از آن‌ها استفاده کرده باشید.

Skype

Skypeاسکایپ اپلیکیشنی است که می‌توان نام آن را در هر فهرستی پیدا کنید؛ زیرا میزان محبوبیتی که از طرف کاربران خود کسب کرده یکی از دلایلی است که نام اسکایپ را در فهرست یکی از بهترین اپلیکیشن‌ تماس‌های تصویری قرار خواهد داد. یک دلیل دیگر امکان نصب این اپلیکیشن روی پلتفرم‌های مختلف نظیر ویندوز، اندروید، iOS ، ویندوزفون است ، شاید بتوان آن را به عنوان بهترین اپلیکیشن تماس تصویری ، بین پلتفرم‌های مختلف معرفی نمود.

Imo

هرچند ممکن است این اپلیکیشن به اندازه هنگ‌ اوتز یا اسکایپ کامل نباشد، اما برای آن دسته از کاربرانی که تنها دسترسی سریع برای برقراری تماس تصویری ملاک انتخاب آن‌ها است، گزینه مناسبی باشد.

Imo با بهره‌ مندی از رابط کاربری ساده و قابل درک خود امکان برقراری تماس تصویری راحت را به صورت مستقیماً از قسمت مشاهده مخاطبین برای کاربران خود میسر می‌سازد. برای بسیاری از کاربران اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دسترسی آسان و آغاز تماس تصویری با انجام یک حرکت بسیار دوست‌داشتنی است؛ اما بدون شک این برنامه برای رسیدن به سایر رقبا و اثبات خود در این زمینه و همچنین کسب رضایت کاربران و عنوان بهترین اپلیکیشن در نوع خود، نیازمند افزودن ویژگی‌های بیشتری خواهد بود

از مزایای چت گروهی آی مو می توان به دسترسی آسان سریع و یکپارچه بودن آن اشاره کرد. شما می توانید گروه های جدیدی را ایجاد کنید و دوستان خود را به آن اضافه کنید. برای اضافه کردن دوستان خود به Imo ، یک درخواست برای آنها ارسال می کند و با پذیرفتن آن، می توانید با آنها چت کنید. البته آی مو معایبی هم دارد. وقتی دوستی را به گروه اضافه می کنید، آی مو به جای نمایش اسم آن فقط شماره طرف مقابل را نمایش می دهد. این مشکل که در هنگام چت در گروه پیش می آید شناسایی دوستان از یکدیگر را مشکل می کند. البته Imo می گوید که این یک مشکل شناخته شده است و به زودی رفع می شود.

whatsApp

بالاخره پس از مدتها، تماس تصویری با واتس اپ میسر شد و کاربران پلتفرم های مختلف این اپلیکیشن اینک قادر به مکالمه تصویری توسط WhatsApp خواهند بود. به نظر می‌رسد که واتس اپ این قابلیت را مدیون سرمایه‌گذاری عظیم کمپانی فیسبوک است که از سال ۲۰۱۴ تا به حال شاهد عملکرد متفاوتی از آن‌ها بودیم.

اپلیکیشن پیام رسان تحت لیسانس فیسبوک، امروز با دریافت یک به‌روزرسانی قابلیت تماس تصویری با واتس اپ را، برای بیش از ۱ میلیارد کاربر ماهانه خودش به ارمغان آورد.

جالب است که تیم توسعه دهنده واتس اپ، برای اضافه کردن این قابلیت به سطح پیام رسان WhatsApp مطابق اضافه کردن سایر ویژگی‌ها تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی، به این حد محتاطانه عمل کرده (چرا بسیاری از کاربران از نبود این قابلیت گله داشتند) و پس از مدت‌ها بالاخره قابلیت مکالمه تصویری را در اختیار کاربران قرار داده است. پیام رسان واتس اپ در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر شد، اما قابلیت چت گروهی حدود ۲ سال بعد به این اپلیکیشن اضافه شد و تا ۴ سال بعد نیز این برنامه موبایلی فاقد قابلیت مکالمه صوتی بود.

اما به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۶ (درست دو سال پس از خریداری شدن واتس اپ به ارزش ۲۲ میلیارد دلار توسط فیسبوک)، سال شگفت انگیزی برای پیام رسان واتس اپ بود.هر چند که این نرم افزار جای خود را در برندهای بهترین اپلیکیشن تماس تصویری دارد ، باز می کند.

مقایسه کیفیت و امنیت بهترین اپلیکیشن تماس تصویری

بی شک کیفیت بهترین اپلیکیشن تماس تصویری ، بستگی به موارد زیر دارد:

· به سرعت اینترنت شما و سرعت اینترنت فردی که با آن تماس بر قرار کرده اید.

· کیفیت سخت افزارهایی مانند دوربین و میکروفونی که از آن استفاده می کنید. اپل با هماهنگ ساختن سخت افزار و نرم افزارهای خود باعث شده برتری های سرویس هایش مشهود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *