هارد دیسک ۱۴ ترابایتی RED و اس اس دی های جدید وسترن دیجیتال برای NAS معرفی شدند

اس اس دی Red SA500

به واسطه افزایش نیاز کاربران به سرعت بالا و همچنین بالاتر رفتن ظرفیت اتصال به شبکه با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، وسترن دیجیتال لازم دانسته است که یک ذخیره ساز با حافظه فلش را برای دستگاه های NAS (ذخیره سازی در شبکه) برای کاربران خانگی و تجاری تدارک ببیند. اس اس دی جدید Red SA500 حافظه ای جامد بر پایه ساتا است که به منظور رقابت با اس اس دی IronWolf 100 NAS شرکت سیگیت پا به میدان گذاشته است. این اس اس دی گزینه ای مناسب از نظر سرعت و مقاومت بالا می باشد که میتواند از پس خواندن و نوشتن اطلاعات سنگین در ۲۴ ساعت هفته بر بیآید.این محصول در هر دو فرم فاکتور ۲.۵ اینچی ۷ میلی متر و M.2 2280 تولید شده و رنج ظرفیتی آن از ۵۰۰ گیگابایت آغاز و تا ۴ ترابایت ادامه دارد که در بالاترین ظرفیت فقط در اندازه ۲.۵ اینچی وارد بازار میشود. قیمت پایه این اس اس دی ۷۲ دلار است و برای بالاترین ظرفیت برچسب قیمت ۶۰۰ دلاری در نظر گرفته شده است. در حال حاضر این محصولات به صورت محدود وارد بازار شده اما در ماه نوامبر به طور گسترده تری عرضه خواهند شد.

هاردهای ۱۴ ترابایتی Red و Red Pro

علاوه بر اس اس دی های جدید، وسترن دیجیتال سری هاردهای Red خود را با نسخه ۱۴ ترابایتی بزرگتر از قبل کرده است. این هاردها نیز از ماه نوامبر به طور گسترده در بازار قابل دسترس خواهند بود و مناسب برای کارکرد دائم در طول هفته هستند. هارد دیسک ۱۴ ترابایتی وسترن دیجیتال Red با پارت نامبر WD140EFFX برای NAS های دارای حداکثر ۸ محفظه طراحی شده است و برای محیط های خانگی و اداره جات کوچک نیز مناسب است. سرعت این هارد ۵۴۰۰ دور بر دقیقه و میزان تحمل بارگذاری اطلاعات در طول سال ۱۸۰ ترابایت عنوان شده است. این محصول با گارانتی ۳ ساله با قیمت ۴۵۰ دلار روانه بازار میشود.

هارد دیسک جدید Red Pro با ظرفیت مشابه و پارت نامبر WD141KFGX با سرعت ۷۲۰۰ دور بر دقیقه کمی سریعتر از مدل معمولی است. این مورد برای کسب و کارهای بزرگ و NAS های دارای تا ۲۴ محفظه مناسب است. Red Pro مجهز به فناوری ۳D Active Balance Plus است و به منظور افزایش پایداری به فناوری NASware 3.0 تجهیز شده است. این محصول با گارانتی ۵ ساله به قیمت ۵۲۵ دلار به فروش میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *