“Watch GT 2” ساعت هوشمند جدید هوآوی

Watch GT 2 در دو سایز و با عمر باتری ۲ هفته ارائه شده است. نسخه ۴۶ میلیمتری این ساعت دارای نمایشگر ۱.۳۹ اینچی OLED با رزولوشن ۴۵۴×۴۵۴ پیکسل و بند ۲۲ میلیمتری مشابه نسخه سال قبل می‌باشد. نسخه کوچکتر و سبک‌تر ۴۲ میلیمتری Watch GT 2 دارای نمایشگر ۱.۲ اینچی OLED با رزولوشن ۳۹۰×۳۹۰ پیکسل و بند ۲۰ میلیمتری است. هر دو نسخه دارای چیپست خانگی هوآوی، Kirin A1 می‌باشند و با بلوتوث نسخه ۵.۱، سنسور ضربان قلب اپتیکال و GPS عرضه خواهند شد.

این ساعت هوشمند دارای درجه‌بندی ۵ATM است، یعنی در عمق ۵۰ متری آب تا مدت ۱۰ دقیقه از خود مقاومت نشان می‌دهد. در این حالت سنسورها فعال خواهند بود تا ساعت بتواند به بهترین شکل فعالیت کاربر را ردیابی کند. هوآوی اتصال بلوتوث را Watch GT 2 اضافه کرده است تا کاربر بتواند از روی مچ خود به تماس‌ها پاسخ دهد. این امکان تا حداکثر فاصله ۱۵۰ متری گوشی فعال خواهد بود. این موضوع اگر مرتباً مورد استفاده قرار گیرد طبیعتاً بر روی میزان مصرف باتری تأثیرگذار خواهد بود، اما هوآوی گفته است که در ابن شرایط شما می‌توانید ۱۰ ساعت مکالمه از طریق تماس بلوتوثی داشته باشید.

هوآوی ادعا کرده است که در مصرف عادی، باتری Watch GT 2 تا ۱۴ روز دوام خواهد داشت؛ در حالت GPS تا ۳۰ ساعت و پخش موسیقی ۲۴ ساعت. ۱۵ حالت ورزشی مختلف از جمله دویدن در جاده عادی، خاکی، تردمیل، قدم زدن، کوه‌نوردی، دوچرخه سواری و شنا در استخر یا آب‌های آزاد به همراه دستگاه‌های بدنسازی و وزنه‌برداری برای ساعت هوشمند جدید هوآوی تعریف شده است.

طبق گفته هوآوی میزان حافظه این ساعت (۲ گیگابایت) برای ذخیره‌سازی ۵۰۰ موزیک کافی خواهد بود. اما گفته شده است که این ساعت تنها دارای ۱۶/۳۲ مگابایت حافظه رم خواهد بود که این حتی برای یک ساعت هوشمند هم رقم پایینی است.قیمت رسمی Watch GT 2 هوآوی در مراسم اعلام نشد، اما گفته شده است که نسخه ۴۲ میلیمتری این دستگاه با قیمت ۲۲۹ یورو و نسخه ۴۶ میلیمتری آن با قیمت ۲۴۹ یورو به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *