کتونی گیمینگ NZXT با کارت گرافیک RTX 3080 : همراه جدید گیمر‌ها

دنیای کامپیوتر و بخش سخت افزار هیچ وقت جذابیت خود را از دست نخواهد داد. حتی در لحظه‌ای که حس می‌کنید هیچ موردی دیگر نمی‌تواند بهتر از حالت کنونی باشد، شرکت‌هایی مثل RTFKT با همکاری NZXT کتونی مخصوص گیمرها را وارد بازار می‌کنند. کتونی گیمینگ NZXT جدیدترین فعالیت دو کمپانی برای جذاب‌تر کردن دنیای کامپیوتر بوده است.

کانسپت‌های جذابی هر روز در اینترنت درحال رد و بدل شدن هستند ولی تعداد اندکی از آن‌ها به تولید نهایی می‌رسند. یکی از طرح‌هایی که به تازگی به تولید رسیده است. کتونی گیمینگ NZXT بوده است که توسط کمپانی RTKFT با همکاری کمپانی NZXT به تولید نهایی رسیده است. یکی از ویژگی‌های جذاب این کتونی، حضور کارت گرافیک RTX 3080 می‌باشد. البته مشخص نیست این کارت واقعا دارای پردازنده RTX 3080 می‌باشد یا تنها یک دموی خالی است اما حضور آن به طور کلی جذابیت خاصی را به این کتونی داده است.

برای آن دسته از افراد که آشنایی با کمپانی NZXT ندارند باید بگوییم این شرکت بخش زیادی از دنیای کامپیوتر را با طرح‌های جذاب خود تسخیر کرده است. بسیاری از سیستم‌های گیمینگ استریمر‌های معروف مثل Ninja توسط کمپانی NZXT جمع آوری شده‌اند. این شرکت قطعات سخت افزاری مثل کولینگ برای پردازنده تولید می‌کند و با توجه به طرح‌های جذاب خود توانسته است اعتبار زیادی را در بین تمام شرکت‌های تولید کننده لوازم برای کامپیوتر خانگی بدست بیاورد.

کتونی گیمینگ NZXT: رندر گرافیکی یا طرح تولید شده؟

متاسفانه تا به این لحظه تنها یک کلیپ از این کتونی گیمینگ توسط اکانت توییتر شرکت سازنده یعنی RTFKT منتشر شده است به همین دلیل نمی‌توان به طور قطع گفت این محصول یک طرح واقعی و نهایی شده است. با توجه به اینکه در گذشته نیز رندرهای بسیار نزدیک به واقعیت زیادی را مشاهده کرده‌ایم احتمال اینکه این ویدیو نیز یک رندر CG باشد و این محصول هنوز به تولید نرسیده باشد زیاد است.

احتمال اینکه این کتونی از المان‌های واقعی استفاده کرده باشد بسیار کم است. با توجه به ابعاد و فضایی که در اختیار کارکنان قرار گرفته است نمی‌توان انتظار داشت این کتونی قادر به اجرای بازی و یا برنامه بر روی خود باشد و تنها یک دکوراسیون جذاب برای آن دسته از افرادی خواهد شد که علاقه مند به زیبا کردن اتاق گیمینگ خود هستند.

با این وجود حضور چنین طرح‌هایی ایده‌های جذابی را در دید دیگران روشن خواهد کرد و ممکن است به زودی شاهد قرار گرفتن قطعات سخت افزاری واقعی بر روی یک کتونی توسط یک کمپانی دیگر برای رقابت با کمپانی RTKFT باشیم. اما این مورد مشکلات زیادی مثل قرار گرفتن پاور، همچنین حرارت و… را در بر خواهد داشت. به خصوص اگر این کمپانی قصد قرار دادن RTX 3080 را بر روی کتونی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *