آنر بند ۶ معرفی شد: کاهش مرز میان ساعت و دستبند هوشمند

آنر بند ۶ جدیدترین دستبند سلامت برند چینی HONOR به حساب می‌آید که در مقایسه با نسخه قبلی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. با ما همراه باشید با مشخصات دستبند هوشمند جدید آنر.

مشخصات دستبند آنر بند ۶

Honor Band 6 دارای یک نمایشگر ۱.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۴×۳۶۸ پیکسل است که با شیشه خمیده ۲.۵D پوشانده شده. اگر فقط به همین نمایشگر اکتفا کنید، خواهید دید که آنر بند ۶ تا حدی وارد قلمرو ساعت‌های هوشمند شده است. در مقایسه با نسل قبل این بند کمی ضخیم‌تر و عریض‌تر شده و به نظر می‌رسد که ارتفاع آن نیز اندکی کمتر شده است. با این حال، عملکرد آن مشابه نسل قبلی خواهد بود.

بند ۶ هنوز از ردیاب ضربان قلب، سنسور پایش غلظت اکسیژن خون و ردیاب خواب در کنار قابلیت‌هایی برای مدیریت سلامت بهره می‌برد. این دستبند همچنین قادر به ردیابی ۱۰ حالت ورزشی مختلف با تشخیص خودکار بوده و تا عمق ۵۰ متری نیز در برابر آب مقاوم است. زمانیکه این دستبند به گوشی هوشمند شما متصل شود، می‌تواند اعلانات روی گوشی را بر روی نمایشگر خود نمایش داده و کنترل موسیقی در حال پخش در گوشی را در دست بگیرد.

علاوه‌براین امکان تغییر واچ فیس‌های آنر بند ۶ از طریق اپلیکیشن گوشی فراهم شده و انتخاب‌های زیادی پیش روی شما خواهد بود. شارژ این بند از طریق یک پایه مغناطیسی امکانپذیر است و عمر باتری آن نیز ۱۴ روز اعلام شده که البته به نظر می‌رسد این عدد در کم استفاده‌ترین حالت ممکن به دست خواهد آمد. آنر بند ۶ بدون بند خود دارای ابعاد ۴۳×۲۵.۴×۱۱.۴۵ میلیمتر بوده و ۱۸ گرم وزن دارد.

نسخه استاندارد Honor Band 6 در چین با قیمت ۲۴۹ یوان (۳۷ دلار) به فروش خواهد رسید. قیمت نسخه مجهز به NFC این دستبند هم ۲۸۹ یوان (۴۳ دلار) خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *