انتشار تصاویر باکیفیت و قیمت نهایی شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو

تصاویری که تاکنون از شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو منتشر شده بودند، کیفیت مطلوبی نداشتند اما امروز تصاویری رندر شده از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده که جزئیات دقیقی دارند و به واسطه آن‌ها به خوبی می‌توان با پرچمدارهای آتی شیائومی آشنا شد.

همان‌طور که در تصاویر مربوط به شیائومی می ۱۰ تی پرو (Xiaomi Mi 10T Pro) مشاهده می‌کنیم، برچسب ۱۰۸MP camera در زیر لنز بزرگ دوربین کاملاً مشهود است و به این ترتیب مشخص می‌شود که دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. شایان ذکر است که در مدل استاندارد می ۱۰ تی، این سنسور جای خود را به یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی داده است. همچنین دقت داشته باشید با اینکه در تصاویر، دوربین چهارلنزه به نظر می‌رسد اما در واقع سه‌گانه است و هنوز مشخص نیست سنسور چهارمی که در سمت راست و بالای ماژول دوربین قرار گرفته دقیقاً چه کاربردی دارد (شاید برای فوکوس خودکار لیزری باشد).

سنسور اثر انگشت شیائومی می ۱۰ تی و می ۱۰ تی پرو در سمت راست بدنه تعبیه شده و صفحه نمایش آن‌ها هم از نوع LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی است. این در حالی است که اغلب مدل‌های می ۱۰ مجهز به نمایشگر اولد با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

بر اساس اطلاعاتی هم که اخیراً در وب سایت آمازون شعبه اسپانیا درج شده، مدل استاندارد می ۱۰ تی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بوده و ۵۵۰ یورو قیمت خواهد داشت. همچنین، شیائومی می ۱۰ تی پرو با همان تراشه پردازشی و همان میزان فضای ذخیره‌سازی و البته ۸ گیگابایت رم، ۶۴۰ یورو قیمت‌گذاری شده و برای تهیه مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم باید ۲۵ تا ۳۵ یورو بیشتر پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *