با PROJECT BROOKLYN ریزر آشنا شوید – یک صندلی گیمینگ خاص

کمپانی Razer در CES 2021 جدیدترین طراح‌های مفهومی خود را به نمایش گذاشت که یکی از جذاب‌ترین آنها بدون شک PROJECT BROOKLYN ریزر می‌باشد. PROJECT BROOKLYN یک صندلی گیمینگ کم نظیر محسوب می‌شود که از استایل خاص ریزر، نورپردازی RGB، صندلی فیبر کربنی و یک نمایشگر رول شونده ۶۰ اینچی OLED بهره می‌برد. متأسفانه ریزر تنها چند رندر از PROJECT BROOKLYN را ارائه کرده و فعلا خبری از قیمت گذاری یا زمان عرضه این محصول نیست.

این صندلی گیمینگ تفاوت عظیمی در مقایسه با اکثر صندلی‌های گیمینگ بازار ارائه می‌دهد. در واقع بخش خاص ماجرا به نمایشگر ۶۰ اینچی رول شونده OLED باز می‌گردد که کاربران قادر به مخفی کردن آن هستند. طبق اعلام ریزر تغییر وضعیت این نمایشگر تنها به وسیله یک کلید صورت می‌پذیرد.

PROJECT BROOKLYN ریزر – صندلی گیمینگ خاص

با فشردن کلید نمایشگر از پشت صندلی خارج شده و در جلو چشمان کاربر باز می‌شود. همچنین بخش مربوط به صفحه کلید نیز به همین منوال باز یا جمع می‌شود. در واقع زمانی که بخش مربوط به قرار دادن صفحه کلید و ماوس بسته می‌شود شما تنها از جایگاه استراحت دست برخوردار خواهید بود.

صندلی PROJECT BROOKLYN از فیبر کربن ساخته شده و همچنین از یک لایه فوم با تراکم بالا بهره می‌برد. این لایه اجازه می‌دهد تا کاربران ساعت‌ها مشغول گیمینگ باشند بدون آن که خستگی را احساس کنند. صندلی گیمینگ فوق العاده ریزر از تکنولوژی HyperSense نیز بهره می‌برد که با ماژول‌های بازخوردی کاربران را هر چه بیشتر در بازی‌ها غرق خواهد کرد. گیمرها به راحتی بازی‌های خود را با تاخیری نزدیک به صفر احساس می‌کنند.

البته که PROJECT BROOKLYN از طراحی همیشگی ریزر با نورپردازی RGB برخوردار است که روی خود صندلی و استند اجرا شده است. این نورپردازی به راحتی از طریق نرم افزار Razer Chroma RGB قابل کنترل بوده و البته که نرم افزار مذکور شخصی سازی‌های مختلفی را برای این صندلی گیمینگ به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *