نمایشگر MPG ARTYMIS 343CQR توسط MSI معرفی شد

MSI به عنوان یکی از پیشگامان طراحی و تولید سخت افزارهای حرفه‌ای گیمینگ، جدیدترین عضو محصولات خود یعنی نمایشگر MPG ARTYMIS 343CQR را معرفی کرد. نام این سری از اساطیر یونان باستان الهام گرفته شده و البته با نام Luna (ماه جدید) و الهه شکار نیز شناخته می‌شود.

خمیدگی ۱۰۰۰R نیز بدون شک برای چشمان انسان راحتی را به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید به تمام سطح نمایشگر بدون خستگی چشم نگاه کنید و در عین حال در محیط بازی خود غرق شوید تا تجربه گیمینگ شما بهبود یابد.

حالت بهینه شده برای کنسول‌ها نیز در نظر گرفته شده تا به شکل اتوماتیک شاهد پشتیبانی از سیگنال‌های ۴K روی صفحه نمایش QHD باشیم و همزمان HDR نیز پشتیبانی می‌شود. در چنین حالتی کاربران می‌توانند بازی‌های خود را به راحتی روی نمایشگرهای QHD نیز تجربه کنند. MPG ARTYMIS 343CQR از نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده می‌کند تا یک مدل التراواید با وضوح ۳۴۴۰ × ۱۴۴۰ در اختیار گیمرها قرار گیرد.

MPG ARTYMIS 343CQR به نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و زمان پاسخ دهی ۱ms مجهز شده است. این به گیمرهای حرفه‌ای به خصوص در بازی‌هایی که نیازمند عملکرد سریع هستند اجازه می‌دهد تا بهترین تجربه گیمینگ را برای خود فراهم کنند. این مدل از HDR 400 نیز برای کنتراست و نمایش رنگ بهتر استفاده می‌کند. همچنین Mystic Light برای نورپردازی در این مدل حضور دارد که به راحتی با دیگر اجزای سیستم همگام سازی خواهد شد.

مشخصات نمایشگر MPG ARTYMIS 343CQR


مدل
MPG ARTYMIS 343CQR
ابعاد نمایشگر۳۴ اینچ
نوع پنلVA
وضوح تصویر UWQHD 3440 × ۱۴۴۰
نرخ نوسازی۱۶۵ هرتز
زمان پاسخ دهی۱ میلی ثانیه
نرخ نوسازی پویاFreeSync Premium
DCI P3 / sRGB۹۲.۷ درصد / ۱۱۷.۸ درصد
HDRHDR 400
پشتیبانی از Mystic Lightبله
ورودی / خروجییک عدد Display Port 1.4
دو عدد HDMI 2.0
یک عدد USB Type C
دو عدد USB 3.2 Gen 1 Type A
یک عدد USB 3.2 Gen 1 Type B

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *