رونمایی از کیس AORUS C700 Glass توسط گیگابایت

رونمایی از کیس AORUS C700 Glass توسط گیگابایت نشان می‌دهد ما با یک کیس پرچمدار طرف هستیم که شباهت زیادی به دیگر محصولات کمپانی دارد. زبان طراحی دقیقا به مانند مادربردها و کارت گرافیک‌های اخیر AORUS می‌باشد.AORUS C700 Glass یک مدل ATX Full Tower می‌باشد که ابعادی ۷۱۴ میلیمتر × ۳۰۱ میلیمتر × ۶۷۱ میلیمتر دارد. این مدل از مادربردهایی با فرم فاکتور E ATX (یا کوچک‌تر) پشتیبانی می‌کند. فضایی برای کارت گرافیک‌هایی با طول ۴۹ سانتی متر، خنک کننده‌های پردازنده تا ارتفاع ۱۹.۸ سانتی متر و منبع تغذیه تا ۲۰ سانتی متر نیز فراهم شده است.

رونمایی از کیس AORUS C700 Glass توسط گیگابایت

طراحی بدنه نامتقارن از المان‌هایی مانند آلومینیوم برس خورده، استیل، پلاستیک و شیشه حرارت به علاوه نورپردازی ARGB در نقاط مختلف بهره می‌برد که با حضور کنترلر ARGB تعبیه شده شما می‌توانید به راحتی از طریق نرم افزار GIGABYTE RGB Fusion 2.0 آن را کنترل نمایید. ترکیب این کیس با قطعات دیگر Aorus مانند بُردهای جذاب نسل جدید و همچنین کارت گرافیک‌هایی مانند Aorus Master یا Aorus Xtreme به علاوه نمایشگرهای جذاب این برند می‌تواند سیستم یکپارچه و فوق العاده‌ای را برای شما پدید آورد.

برای تهویه کیس نیز، GIGABYTE AORUS C700 Glass سه فن ۱۴۰ میلیمتری در جلو، سه فن ۱۴۰ میلیمتری در بالا و دو فن ۱۲۰ میلیمتری در عقب را شامل می‌شود. برای بخش ذخیره سازی چهار جایگاه درایو ۳.۵ اینچی و شش جایگاه ۲.۵ اینچی در نقاط مختلف در نظر گرفته شده است.

پنل جلویی نیز شامل یک USB 3.x Type C و چهار USB 3.x Type A و یک HDMI، جک‌های صدا و کنترل‌های جداگانه برای نورپردازی و همچنین فن‌ها (نیاز به اتصال به یک هِدِر USB 2.0) می‌شوند. متأسفانه گیگابایت هنوز از قیمت کیس AORUS C700 Glass رونمایی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *