لپتاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر

ما قبلاً لپتاپ‌هایی با دو یا سه صفحه نمایش دیده‌ایم، اما اگر حرفه شما نیاز به دسترسی به تعداد بیشتری نمایشگر داشته باشد، چه؟ خب آنطور که پیداست لپتاپ Expanscape اولین لپتاپ هفت صفحه‌ای جهان پاسخ نیازهای شماست. برای جزئیات بیشتر لپتاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر با ما همراه باشید.

داستان از کجا شروع شد؟

شما ممکن است پروژه والری Razer را به یاد بیاورید که اولین بار در CES 2017 مشاهده شد. این لپتاپ دارای سه مانیتور ۱۷.۳ اینچی ۴K G-Sync سازگار بود (بر اساس Razer Blade Pro) که به طور خودکار از نمایشگر مرکزی گسترش می‌یافت و نسبت به کاربر زاویه می‌گرفت. اما نمونه اولیه لپتاپ Aurora 7 Expanscape بیش از دو برابر صفحه نمایش موجود در لپتاپ Razer را ارائه می‌دهد. این لپتاپ شامل چهار نمایشگر ۱۷.۳ اینچی است. دو نمایشگر افقی، دو نمایشگر عمودی و سه صفحه نمایش ۷ اینچی ۱۹۲۰ ۱۲۰۰ که همه شامل خود دستگاه می‌شوند و بعد از باز شدن گسترش می‌یابند. حتی یک نمایشگر کوچک نیز در نظر گرفته شده است که اطلاعات وضعیت سیستم و محتوای قابل تنظیم توسط کاربر را نشان می‌دهد.

مشخصات سخت افزاری لپتاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر

شرکت Expanscape درباره این لپتاپ ادعا کرده که Aurora 7 برای توسعه دهندگان، عملیات امنیتی و محتواسازان در نظر گرفته شده است. سخت افزار بکار رفته در این لپتاپ هم عبارتند از: CPU Core i9-9900K ، ۶۴ گیگابایت حافظه DDR4-2666، کارت گرافیک GeForce GTX 1060، دو حافظه SSD PCIe 3.0 x 4 M.2، یک حافظه SSD 2.5 اینچی MLC و یک هارد دیسک ۲TB 7200RPM. حتی میکروکنترلر قابل برنامه ریزی آردوینو نیز تعبیه شده است.البته می‌توان پردازنده گرافیکی را به RTX 2070 ارتقا داد (که ممکن است تا RTX 2080 برسد) و در صورت تمایل می‌توان پردازنده AMD Ryzen 9 3950X را برای آن انتخاب کرد. از طرف دیگر لپتاپ Aurora 7 برای تمام آن نمایشگردها به باتری نیاز دارد. دو باتری داخلی فشرده شده در شاسی (باتری اصلی ۸۲ وات ساعت برای سیستم و باتری ثانویه ۱۴۸ وات صفحه نمایش‌ها را پشتیبانی می‌کند. هر چند که آن‌ها بازهم نمی‌توانند لپتاپ را برای مدت طولانی زنده نگه دارند (حدود ۲ ساعت ۲۰ دقیقه یا کمتر)

شرکت Expanscape هیچ صحبتی در مورد قیمت آن به میان نیاورده اما همانطور که انتظار می‌رود یک لپتاپ ارزان نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *