معرفی برنامه Story Save: استوری‌های خود را برای همیشه داشته باشید

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی است که هر روز به کاربران آن اضافه می‌شود و تیم فیسبوک نیز هر روز درحال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این نرم افزار است. یکی از ویژگی‌های جذاب این نرم افزار امکان قرار دادن تصاویر و ویدیو‌هایی به مدت ۲۴ ساعت است که به آن استوری می‌گویند. اما مشکل دقیقا همین است که استوری‌هایی که مشاهده می‌کنید تنها ۲۴ ساعت وجود دارند و بعد از آن از بین خواهند رفت و قادر نخواهید بود تا دوباره آن‌ها را مشاهده کنید. خصوصا زمانی که استوری را نیاز داشته باشید و این استوری از بین رفته باشد می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

امروز سعی در معرفی یک برنامه کاربردی و جذاب به اسم Story Save داریم. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی استوری افراد مختلفی که در اکانت شما حضور دارند را دانلود کنید و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. طرز کار با Story Save بسیار راحت است، تنها کافی است تا بعد از دانلود این نرم افزار از Google Play با استفاده از صفحه ورودی که در برنامه حضور دارد وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. این نکته را در نظر داشته باشید که این برنامه کاملا امن است و نگرانی از بابت پسورد خود نداشته باشید. بعد از ورود به نرم افزار در صورتی که تایید دو مرحله‌ای برای اکانت خود فعال نکرده باشید مستقیما وارد اکانت خواهید شد، در غیر این صورت وارد بخش تایید دو مرحله‌ای خواهید شد.

بعد از ورود به اکانت و وارد شدن به صفحه اصلی نرم افزار، نرم افزار به دو بخش Posts و Stories تقسیم می‌شود.

همانطور که از اسم هر دو بخش مشخص است بخش Posts برای مشاهده پست‌های افرادی است که دنبال می‌کنید و بخش Stories نیز دقیقا بخشی است که به آن نیاز داریم. با لمس و وارد شدن به پروفایل هر یک از افرادی که قصد دارید استوری آن را سیو کنید بخش جدیدی در نرم افزار باز می‌شود پست و استوری‌های این شخص را نشان می‌دهد. بعد از وارد شدن به بخش استوری، با لمس بر روی استوری که قصد دانلود آن را دارید آن استوری به نمایش در می‌آیند و به راحتی می‌توانید با انتخاب آیکون سبز دانلود که در گوشه پایین سمت راست نرم افزار است اقدام به دانلود استوری مورد نظر خود کنید.

به همین ترتیب و به راحتی قادر خواهید بود تا هر زمان که خواستید استوری‌های اشخاص مختلف که دنبال می‌کنید را بدون مشکل دانلود کنید. البته این مورد را در نظر داشته باشید که به دلیل رایگان بودن بخش‌های کاربردی این نرم افزار، تبلیغاتی در محیط نرم افزار وجود دارد پس نگران این موضوع نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *